E-feed (červenec 2014) – případovka Expert.cz a nové možnosti v Skliku

V červencovém čísle našeho e-feedu jsme vás informovali o záměru IKEA spustit v roce 2016 e-shop i o užitečných novinkách v Silverpopu. Publikovali jsme také případovou studii Expert.cz a článek 10 největších chyb českých e-shopů.

Logo ACOMWARE

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – červenec 2014

Aktuálně z e-commerce
IKEA IKEA spustí v roce 2016 e-shop, hledá výdejní místa

IHNED.cz

Lidé už nejsou za nákupy ochotni dojíždět tak daleko jako dříve. Ačkoliv tržby IKEA v Česku rostou, musí reagovat na měnící se spotřebitelské trendy. Očekávaný e-shop švédská firma spustí již za dva roky.

line.png
Seznam.cz Sklik testuje rozšíření PPC inzerátů – nově nabídne Odkazy

Sklik.cz

Sklik připravil další novinku – rozšiřující odkazy na další stránky webu, kategorie e-shopu nebo firemní profily na sociálních sítích apod. Sklik Odkazy jsou součástí inzerátů, zobrazujících se na TOP pozicích v hledání na Seznam.cz.

line.png
Get Elastic Infografika: Marketing v příštích 5 letech projde radikální změnou

Get Elastic

Podle studie Accenture Interactive projde marketing v příštích letech radikální změnou. Více jak 75 % všech marketingových rozpočtů bude směřovat do digitálního, velká část pak do mobilního marketingu.

Studie
Studie Expert.cz: Spuštění multikanálového prodeje u obchodníka s elektronikou

Nákupní sdružení Expert bylo jedním z posledních prodejců elektroniky, který vstoupil na online trh. Díky zajímavým konkurenčním výhodám e-shop uspěl a průběžně mu roste obrat i marže. Prodej na internetu navíc posílil některé kamenné pobočky.

>> Přejít na studii <<

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

Novinky v ACOMWARE
Silverpop Amplify Reportáž: Silverpop Amplify 2014 – trendy v emailovém marketingu

Silverpop Amplify je tradiční akcí, v níž zástupci Silverpop s partnery hovoří o aktuálních trendech a zkušenostech v emailingu s přesahem do multichannel komunikace. Co důležitého o budoucnosti emailového marketingu zaznělo?

line.png
Opuštěný košík Jak řešit opuštěný košík? Připomeňte se emailem

Průměrně 50 % návštěvníků na e-shopu nedokončí svůj nákup, přestože vloží zboží do košíku. Jak u opuštěného košíku využít potenciálu emailového marketingu a získat alespoň část těchto ztracených objednávek?

line.png
Adform Na návštěvě v Adform: přinášíme přehled novinek

V červnu jsme navštívili pobočku Adform v Litvě nejen s cílem poznat místní kulturu, ale především seznámit se s chystanými novinkami tohoto systému. Co Adform chystá? Podívejte se na přehled plánovaných novinek.

Blog
Blog
10 největších chyb českých e-shopů

V boji o českého zákazníka přituhuje. Dobrý e-shop musí nabídnout víc než jen nízkou cenu zboží nebo spolehlivé doručení. Jaké největší chyby dnes české e-shopy dělají, když usilují o naši přízeň? A týkají se také vás?

Přečtěte si první dva díly našeho miniseriálu:

>> Číst 10 největších chyb <<

mohlobysehodit.png
KISSmetrics Psychologie titulků: 8 triků, jak získat pozornost čtenáře

KISSmetrics

Můžete napsat sebelepší článek nebo studii, ale pokud čtenáře nezaujmete titulkem, váš materiál si nepřečte. V tomto článku najdete 8 triků, jak tvořit atraktivní titulky pomocí psychologie.

line.png
Shopify Opakování: jak sledovat marketingové kampaně v Google Analytics

Shopify

Na blogu Shopify vyšel pěkný návod, jak otrackovat a následně sledovat výkon kampaní v Google Analytics. Pokud nevíte, jak na to (nebo se chcete ujistit, že vše děláte správně), měli byste ho zařadit mezi povinnou četbu.

line.png
Econsultancy 7 tipů, jak udělat vaše PPC kampaně profitabilnější

Econsultancy

Využíváte ve svých PPC kampaních lokalizace, časové plánování nebo cílení na zařízení? Víte, kde se vám ve vašich kampaních ztrácí peníze? Přečtěte si 7 tipů, jak svůj rozpočet využít efektivněji a vytěžit z něj co nejvíce.

ACOMWARE

Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119
info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: